 |  |  |
| A Mária Terézia tértõl, a fehér ponttól indultam lefelé a Ringen.
| |
 |  |  |
| | A Vienna Sightseeing nyitott Temsa városnézõ busza. A busznak lenyitható teteje és behúzható üvegfala van esõ esetére.
|
 |  |  |
| Elhúzott váltó az Operánál.
| Itt szabad jobbra kanyarodni.
|
 |  |  |
| Ez egy régi Steyr teherautóból átépített jármû lehet.
| A Wiener Lokalbahnen AG régi 100 - as sorozatú Düwag licenc szerint az SGP - ben gyártott motorkocsija. A pályaszámban lévõ 4 - es azt jelzi, hogy már átalakították a kocsit, így...Hamster
|
 |  |  |
...csatolva közlekedik az új 400 - as sorozatú Bombardierrel. A háttérben egy most érkezõ szerelvény áll be a végállomásra.
| | |
 |  |  |
 |  |  |
 |  |  |
 |  |  |
A 688 - as villamos a Stubenringen, a 3 sávos út egyirányú és a fasorok mögötti szervízutakon sem lehet igazán a magasházak irányába haladni. Erre a Ringgel párhuzamos, kétirányú utak szolgálnak, itt a Vordere Zollamtstrasse.
| Az M tipusú 4148 - as kocsi különjáratban a Ferenc József rakpartról a Ringre kanyarodik.
| |
 |  |  |
 |  |  |
| Wien-Mitte kijárata Praterstern - Wien-Nord felé.
| A peron mellett a repülõtéri CAT vonatok állnak meg
|
 |  |  |
A 12 - es ULF a Justizcentrum megállóba érkezik a Hinteres Zollamtstrassen. Jobbra jön ki a vasút a Wien Mitte állomásról.
| Wien - Mitte állomás egy korábbi állomás teljes átépítésével jött létre a '60 - as '70 - es években. A vasút nagyjából az eredeti nyomvonalon maradt, de új utasforgalmi és kereskedelmi létesítményeket
| építettek a vágányok fölé. Az átépítés nagyon látványos és célszerû, de nagy rombolással járt. Jelenleg részleges felújítás, a környék újabb átépítése zajlik.
|
 |  |  |
| Az 1 - es ULF a Hinteres Zollamtstrassen. Jobbra korlát mögött, az eredeti utcaszinten van a járda.
| Gräf & Steyr - Volvo NG235 M18 a Landstraßer Hauptstraße elején. Balra Wien Mitte állomásépülete és kereskedelmi létesítmények. Itt csak buszok és fiakkerek közlekedhetnek.
|
 |  |  |
| | Az 1 - es ULF az Ungargasse elején. A háttérben éppen egy hajléktalant próbálnak gatyába rázni "de hol?" teszi fel kérdését emberünk.
|
 |  |  |
4514 - es E1 kanyarodik az Invalidenstraßeról az Ungargassera. Balra a vasúti vágányok fölé emelt kereskedelmi épület.
| A Wiener Linien hírdetése: Nem írhatok egyszerûen Bimet? Bimnek hívják a bécsiek a villamost.
| A Wiener Linien új Gräf&Stift MAN NL273 T2 Lion's City autóbusza. Ilyen buszok 2005 október óta közlekednek, 4A, 8A, 9A, 12A, 64A vonalakon. A Spetterbrücke garázshoz tartoznak.
|
 |  |  |
| | Villamos megálló az Ungargasse - Neulinggasse sarkán. Jobbra kisívben tilos kanyarodni, balra senki sem akar kanyarodni, az egyenes irányban haladók a szabad jelzés ellenére megvárják, amíg a villamos utasai le-fel szállnak.
|
 |  |  |
A Vienna Sightseeing Neoplan busza, a cégnek vannak még Volvo - Drogmöllerei is.
| | |
 |  |  |
A 4522 - es villamos a Praterstern közepén kanyarodik a vasúti peronok alati megállóba. Mögötte a WLB Mercedes Citaro busza áll a végállomáson. Ide érdemes kijönni, a tér 1955 és 1959 között épült újjá és az akkor közlekedéstervezés múzeuma.
| A WLB Citaro elindult a végállomásról, az oldalsó szévédõben a forgalmi szám. Hátul a 4711 - es villamos áll pótkocsijával a felszállóhelyen.
| 4020 211-1 Wien Nordról Hollabrunn felé indul. Háttérben a Millenium City. A Prater vasútállomást jelenleg átépítik, a vonatok ideiglenes vágányokon járnak.
|
 |  |  |
Praterplatzon lévõ Wien Nord állomás új peronja. Az egész állomást átépítik. Régen volt egy rendezõpályaudvar is a vasút és a Duna között, ebbõl mára csak néhány vágány, épület és leállított cementszállítóvagonok maradtak.
| | |
 | Szeptember 30 | |