Sülldorf, Blankenese

2009.09.29. 13:20

 

Sülldorf S-Bahn állomás az S1 és S11 S-Bahn vonalak külső szakaszán. 1883 december 1 - én adták át a Wedelbe vezető S-Bahnt, 1950 május 14 - álltak át a villamos üzemre, 1954 május 20 -ig itt volt az elektromos szakasz vége. Néhány évvel ezelőttig egy teheráruk rakodására szolgáló csonkavágány is volt az állomáson, a helyén most egy áruház van. A forgalmat egy 1927 - ből származó mechanikus biztosítóberendezéssel, karos jelzőkkel irányítják a vágányok melletti Sdf toronyból. Innen kezelik a sorompókat is.

 

Blankenese S-Bahn állomás. Ez egy fejállomás, ahonnan Altona és Wedel felé is kijárhatnak a vonatok. A városrész az Elba partján egy dombon van, ha egyenesen  építették volna tovább a vonalat, akkor egy alagutat is kellett volna építeni. Ezt az alagutat spórolták meg azzal, hogy Blankenese Altona felöli végéből ágaztatták ki a vonal folytatását Wedel felé is.

474 - es motorvonatok irányt váltanak, a középperonról az utasok felüljárón és a felvételi épületen át jutnak az utcára. A vágányok tovább vezetnek az állomásépület és felüljáró alatt észak felé, egy új ház alá. De csak a Sülldorfer Kirchweg után érnek véget.

 

Klein Flottbeck

Sülldorf 

Blankenese

Ez már Nienstedten. A HH WV2521 Mercedes O405N Wandsbek Piactérre megy valahol itt.

 

 

A HVV PI OL513 Mercedes Citaroja és a Hochbahn HH HN5852 Mercedes Citaro G, HH WV2552 Mercedes O405N buszai Klein Flottbeckben, az Elbchaussen.

 

A PI VG 561 Mercedes O405N az S-Bahn állomás előtt és a PI DA 574 MAN A35 útban az Elba partjához.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://donaubus.blog.hu/api/trackback/id/tr131415446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása