Ez a poszt arról a korszakról szól amikor még olyan szép napsütés volt Szegeden,  ömlött a személyi kölcsön, a 0% - os kezdőrészlet és amerre Medgyessy Péter elhaladt felvirágoztak a lakótelepek. Nagyon gyönyörű, bágyadt hangulat volt és micsoda hülyeséget tudtak írni, a csodálatos Skodákról és Tátrákról, meg a VOLVO-ról (csupa nagybetűvel), tisztára olyan volt, mint 1978 - ban. Akkor még komolyan hittek a jövőben, és tényleg olyan őszintén meg voltak arról győződve, hogy így kell csinálni mindent és minden más meg rosszabb, mert gyengébb a vázszerkezete.  Persze nem éltem volna benne, de kívülállóként érdekes volt. 

 

Magyarország trolibuszközlekedésének zászlóshajója. Ez a kép 2005 elején készülhetett.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A T-702 Újszegeden, a Gyerekkórháznál és a Tisza Lajos körútnál.

 

 

A T-704 a Brüsszeli körúton. Ez a trolibusz Zlinből érkezett az SzKT - hoz. A fehér színű házban volt a modellbolt.

 

 

 

 

 

 

 

 

A T-750, ez a troli CEGELEC hajtáskonténeres és ő volt az első felújított troli (az 502 nem számít, mert nem Cegelec és gyenge a vázszerkezete). Az SzKT éveken át bérelte az erdészeti troligyártól. A harmadik képen egy ritka forgalomtechnikai megoldás is látható.

 

 

 

 

A T-602, T-608, T-614 és T-618.

 

 

 

 

 

 

 

Az FKN-342 2006 július 29 - én (1. kép) és 2005 elején (2-3. kép) és 2007 április 8 - án (4, 5, 6. kép).

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

Tudod 10-es troli NeVa nem szakérto csak egy okoskodó fiatal diplomás, amolyan ifjú titán /Ti tán tudtok vele valamit kezdeni mert mi semmit/.  A probléma nem a felsovezetékben meg a pályában, jármuvekben, karbantartókban, forgalomban stb. - hiszen NeVa szerint az SZKT-nál minden rossz, mindenki hulye, kulonosen én - a hiba az o készulékében van. Annak idején ugyanis Peti barátja - ezek az okos titánok ebbe a baráti korbe tartoznak - amikor még az apja volt a helyemen nagy jovot igért  neki az SZKT-nál, most meg durcás, szitkozódik, kritizál hihetetlen tudásával és tapasztalatával. Pedig szerintem épp ideje lenne dolgoznia és letenni valamit az asztalra, mert eddig néhány idétlen hozzászóláson és képen kívul nem mutatott fel semmit, csak lehulyézte azokat akik 10-20 éve a szakma megbecsult tagjai. Az meg abszolút erkolcstelen bunkóság, hogy ezt meg meri tenni azzal a Szilágyi Feri bácsival aki tobb mint 30éve szolgálja Szeged város elektromos kozlekedését azzal, hogy tervezi a felsovezetékeinket. De ugyanekkora arcátlanság egy Tóth Jánossal vagy Pataki Józseffel szemben is akik még Svájcban tanulták a mesterséget és munkájukkal Európa szerte szereztek megbecsulést a szegedi felsovezeték szereloknek.

Arról nem is beszélve, hogy az elmúlt néhány évnek koszonhetoen az SZKT-t és személy szerint engem is ismernek és tisztelnek Rostoktól Nagyváradig, Salzburgtól Belgrádig kérnek fel szakmai eloadásokra és kulfoldi szakfolyóiratokban publikálok. Arra azért kiváncsi lennék, hogy a tévedhetetlen, mindent legjobban tudó NeVat ki ismeri a szuk baráti koron kívul.

Dózsa Gábor 

 

Menetrendszerinti Hódmezős MAN SG263. Kb. 10 éve még DAF MB200 típusú buszok jártak Szeged - Hódmezővásárhely között a Hód-Mező járatain. Néhány éve még járt ilyen régi DAF busz (valószínüleg volt Hódmezős) Csíkszereda - Gyimesbükk között. 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://donaubus.blog.hu/api/trackback/id/tr552356203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása