A Golánná vált ember

2010.10.20. 15:47


 

Golaz: SANY8146mGolaz: SANY8145m

LNK-234 Setra S315UL a vecsési bevásárlóközpont parkolójában. Az egyik ember új életet kezdett, én vittem ki a repülőtérre. Sajnos a repülőtéri parkoló elég drága volt és az egész úgy nézett ki, mintha Szibériában lenne, ezért kifizettem a díjat a parkoló közepén álló konténerben, majd a Vecsés határában lévő bevásárlóközpont parkolójában hagytam az autót és onnan mentem vissza.

 

Golaz: SANY8147m

1SD6647 Volvo 9500 a benzinkút mellett. Sajnos Vecsés és a repülőtér között csak a kereszteződés és a benzinkút környékén lehetett fényképezni, a szokásos színvonalon elhelyezett kerítések, zajvédő falak, fák, lámpaoszlopok miatt.

 

 

 

Golaz: SANY8149m

LNK-259 Setra S315UL a bevásárlóközpont mellett.

 

 

 

 

 

Golaz: SANY8166m

Golaz: SANY8154m

Cobus 300 repülőtéri busz. A földi kiszolgálást végző Celebi járművei.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Golaz: SANY8160m

KA 842 AO Sor 9,5 a 2 - es terminál előtt. Régebben kételkedtem benne, hogy a Hatvani Volán Credoi japán igények miatt fehérek. De itt a bizonyíték! A japánok tényleg csak fehér Credoval, vagy hasonló busszal akarnak utazni.

 

 

 

Golaz: SANY8162m

Ott indul az ember, sajnos a jobban nem örökíthettem meg, mert eltakarta a terminál épülete, a futópálya végére éppen kiértem volna, de ott biztos bemozdult volna a kép, illetve túl messze szállt volna fel a gép, alig látszana a képen, szóval macerás.

 

 

 

Golaz: SANY8164m

FLR-712 Volvo 7700A a 2 - es terminál alsó szintje előtt halad el.

 

 

 

 

 

Golaz: SANY8165m

LMZ-051 Setra S210H a 2 - es terminál előtt.

 

 

 

 

 

Golaz: SANY8167mGolaz: SANY8168m

A repülőskanzen bejáratánál állt ez az Ikarus 255 - ös (FKB-985).

 

 

 

 

Golaz: SANY8170m

 FLX-842 Neoplan Cityliner a bevásárlóközpont parkolójában.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://donaubus.blog.hu/api/trackback/id/tr222386272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása