Tirana
2009.05.26. 04:18
Den Oudsten B88 Volvo alvázon.
Mercedes O405G
Renault R312, ez a busz már majdnem alacsonypadlós, csak egy lépcsőre kell fellépni.
Ez egy Inbus U210, rengeteg ilyen buszuk volt az olaszoknak. A "helyi narancssárga, távolsági kék" korszakukban ilyen volt a jellegzetes városi busz. Ék alakú orr, különböző a kilátást javító ablakokkal, négy ajtó elméletben irányított utasáramlással. Az első és a hátsó ajtón fel, a két középsőn le lehetett szállni.
Ismét egy Den Oudsten B88.
Még egy R312 Párizsból. Ilyen buszok vannak Kolozsváron is.
Egy Heuliez GX77 midi.
Renault SC10, ez is párizsi busz volt a fényezése alapján. A Renault ezt a tipust a Saviemtől vette át. Ha a gyerekek nem a hátsó tengely előtt játszanának a papírdobozzal, akkor látszódna, hogy ennek a busznak csak szimpla hátsó kerekei vannak. Ez nagyon jellemző a Saviem buszokra.
Renault SC10 előről.
DAF CSA2
Gräf & Stift NL202 Tirana főterén. A festése alapján ennek a busznak a Dr. Richard volt az első tulajdonosa.
Renault Agora, a hátsó reklámtábla helye mutatja, hogy Franciaországban járt valahol új korában.
Akit az eredeti főleg albán nyelvű oldal is érdekel, itt megtalálja. Aki pedig nem albánul szeretné megismerni a témát, annak ezt az oldalt ajánlom.
Szerző: DRtorgyi
Szólj hozzá!
Címkék: gräf & stift tirana renault agora den oudsten renault sc10 renault r312 mercedes o405g heuliet
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.