Drezda 2. rész
2009.06.22. 11:45
Most Belvárostól Striesen városrészen át az Elba partjáig, Blasewitzig
Egy négyajtós Mercedes Citaro, pontosan nem tudom, hogy hol jár, de valahol itt lehet.
Ezt a Hibrid Solaris Urbino 18 - at 2007. márciusa óta tesztelik. A Solaris a dízelmotoros, 2 elektromotoros és több tárolóegységes kombinált meghajtást az Egyesült Államokból vette, ahol a hibridmeghajtást régebb óta használják, és beépítette egy Urbino 18 - ba. A rendes buszokkal összehasonlítva a hibrid üzemanyagfogyasztása nem megfelelő. A magasabb amortizációs költségek (400000 euro) miatt 55 - ről 44 literre kellene csökkenie a fogyasztásnak, hogy a hibrid üzem gazdaságos legyen.
Egy háromajtós Mercedes Citaro a Pirnaischer Platzon.
MAN SD 200 - as a Postplatzon. A tér a valamikor itt álló posthivatalról kapta a nevét, az egykori postából ma másfél méter magas falak látszanak csak. A peronok mellett különleges járdaszegélyek vannak.
MAN SD 200 - as, a háttérben a városháza tornya.
A belváros felől induljunk el délnek, Blasewitz felé.
Mercedes O405GN a kertvárosban, Augsburger Straße / Bergmannstraße kereszteződésben.
Solaris Urbino 18 a Hüblerstraßen. A 61 - es vonal Németország legforgalmasabb járata, 5 percenként akár 400 utast is szállít. Főleg a Campus környékén erős a forgalom, emelett 3 percenkénti követésnél a megállókban a buszok egymást tartanák fel. A 61 - es Strehlenben és Südvorstadtban is jár, és összeköti az egyetem fontosabb helyeit, (Wasaplatz, Landesbibliothek, Technische Universität [Fritz-Förster-Platz] és Nürnberger Platz).
Solaris Urbino 18 a Loschwitzer Brückén.
Solaris Urbino 18 hajt fel a hídra a külső végállomás felé.
Solaris Urbino 18 a túlparton.
A DVB egyetlen MAN NL263 busza a Loschwitzer Brückén.
Visszafelé, a balbarti hídfőben jött szembe Solaris Urbino 18. A kijelzője jól működött, csak a fényképen látszik úgy mintha az alsó fele rossz lenne. Jól megfotózzuk.
Ennek a Mercedes O405GN - nek az útvonala az egyetemi kórházon vezet keresztül.
Visszatértünk a belváros mellé, a vasút melletti körútra. Erről a Mercedes O405N - ről hiányzik a pályaszám, ez azért lehet, mert menetrendszerinti forgalomban már nem használják.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.