Üdülési jog jó befektetés

2009.05.05. 08:14

átverés-e a pontrendszer is?
maruszi maruszi@f... [Ellenőrzött E-mail]

2006 Oct 05, 13:37

...az úgy volt, hogy 6 éve kaptam a barátomtól -aki azóta már nem az- két szuper piros hetet -3 főre- Dobogóban. Az értékesítő azt mondta, annyira jó lesz nekem ettől, hogy na, mert már akár egy év múlva is jókora haszonnal értékesíteni tudom, ha megszorulok, csupán felhívom őt, vagy a céget és segítenek nekem. Rém boldog voltam egy ideig. Eszünkbe sem jutott három évig eladni, noha NAGYON rossz tapasztalataink voltak a szolgáltatás minőségét illetően, amit meg is írtam az Abbázia csúcsgóréjának, aki egyszerűen annyit reagált: hazudok. Három év múlva NAGYON NAGY szükségem lett volna az apartman árára és meg kell mondanom, a veszettül nagy karbantartási költséget sem tudtam kifizetni csak kölcsönökből, ám hiába fordultam az értékesítőhöz, a válasz annyi volt: úristen, hát mit képzelek, az állásával játszik, ha segít nekem. Rajtam maradt a jog, mint tevén a púp, anyagi gondjaim gyűrűztek szépen tovább. Sehol, senki nem volt hajlandó segíteni, hirdetésre is vagyont költöttem, de semmi. Hát egye kutya, akkor fizetünk és nyaralunk. De nincs annyi szabi, nincs annyi pénz, most mi legyen? Hát váltsuk át pontokká és akkor nem kell vacakolni a hetekkel és roppant előnyös ez nekünk. (Nem részletezem, mindenki ismeri a porhintő szöveget.) Hát jó, legyen. Így aztán átváltottunk pontokra. Mondanom sem kell, hogy az értékesítő úgy megvezetett, ahogy kell. Háromfősömért kétfősre járó pontot adott, lazán és önhatalmúlag visszaminősített, a bekecsegtetési kedvezmények pedig a közelében sem járnak az igazságnak. Mindez persze hónapokkal később derült ki, amikor megkaptuk a katalógust, amiben ezek szerepelnek. Arra a kérdésünkre, hogy hol lehet reklamálni, melyik az az érdekvédelmi fórum, amely a jogtulajdonosokat képviseli, jó nagy kummantás volt a válasz, azaz míg becserkelnek, addig tejbe-vajba fürdetnek, aztán kerülnek, mint az ebolást és mindenki illetéktelenné válik a válaszadásra.

Minden csalódásom ellenére állítom, hogy a rendszer maga jó ötlet, jól lehet(ne) vele nyaralni (ha pénz nem szamít), de az értékesítés módja, illetve az értékesítők etikája kritikán aluli, nem beszélve a magyar apartmanok állapotáról. Dobogómajor maga a nulla!!!! (150ezer karbantartási költséget fizetek és rohad, penészedik az apartmanunk, mindig rossz a hűtőnk és minden lefolyó el van dugulva, az ingyenes szolgáltatások pedig ritkán igénybevehetők, semmit nem lehet csinálni, dögunalom az egész, kínjában az ember lemegy a sörözőbe unatkozni, de ott is min.1000ft/alkalom átvernek, az éttermi kaja egy ovisnak sem elég és drága.)Amíg ki nem derülnek utólag a bosszantó füllentések, még azt is mondhatnám, hogy érdemes belépni. Aztán nagyon elgondolkodik az ember, hogy megbánja-e, illetve azon, hogyan tudna szabadulni tőle. Én most Fogyasztóvédelemhez készülök éppen...

utazas.com/utazas/forum/modera.cgi/

A bejegyzés trackback címe:

https://donaubus.blog.hu/api/trackback/id/tr831103595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása