Komárom és Esztergom megye
2009.09.22. 09:45
![]() | Március 23,szerda. Vonatszámok: 9412 Herceghalom - 4812 Tatabánya - 922 Tata - 9414 Komárom. Itt éppen az M44 422 tolat reggel a Déliben. | ||
![]() | V43 1195 megy ki a rendezõre a szerelvénye után.7.35 - kor vonatunk idul, bõven jutott hely mindenkinek. Kelenföldön V63 033 tehervonattal, Gyõr felé. Vele még háromszor találkoztam aznap, de nem sikerült lefényképeznem. | ||
![]() | Az elsõ uticél Herceghalom volt. Itt 1916 - ban súlyos baleset történt, az áldozatok emlékére gesztenyefákat ültettek. Az erdõ az állomással és a faluval szemben van, földút vezet oda. Látszik a vonatból is. A fél erdõ megkerülése után, a vasúttal ellentétes oldalrõl látjuk a gesztenyefákból álló ligetet. Közben felriasztottam 5 õzet is, fénykép nincs. | ||
![]() | Szép szabályosan ültették a fákat. A gesztenyefák fényképezése közben, Herceghalom áthaladt egy Rola és egy EC Budapest felé. | ||
![]() | Dortmund felé már nem volt szerencséje a 24 EC - nek. Közben beérkezett a 4814, leszálló 6 fõ, felszálló szintén 6 + 7 pályamunkás, akik a Komárom felöli kijáratnál dolgoztak addig. | ||
![]() | Elhagyott híd Bicskénél. | ||
![]() | Tatabánya. Itt van egy lángossütõ az állomáson (emelet, jobbra) a kínai kajálda viszont tönkrement. Szecsuáni csirke helyett lángos és 1047 009-4. Következõ vonatunk az Exp.922 Tatáig. Tatabánya Komárom felöli végénél egy M44 - es állt. | ||
![]() | Tata állomás unalomig ismert képe. Itt igazi magasperon van, hogy állunk a magasperonok melletti sebességkorlátozással, létezik ilyen egyáltalán? | ||
![]() | V43 322, egy Repceszili. | ||
![]() | Tehervonatozó ÖBB tau. | ||
![]() | V43 1220 Gartner kocsikkal a Fradi felé. | ||
![]() | A Vértes Volán régi Ik260 - as busza. Tatán eléggé messze van az állomás mindkét központtól, legközelebb a Cseke tó után lenne, de ott meg egy ellenív van. A tatai buszok 20 percenként járnak ki az állomáshoz, 260 -at és Credot láttam, de ezekrõl inkább itt. | ||
![]() | Almásfüzitõ, az "Esztergom Exp" szerelvényével és egy kiállított szemaforral. Almásfüzitõ után megelõzött minket az egyik Csaurusz. | ||
![]() | A másik Csaurusz már Komáromban szaladt ki a gépem keresõjébõl. Nem baj, van helyette egy közúti nagyvas. | ||
![]() | M47,1307 tolat Komárom rendezõn. |
![]() | Cmn kocsi Komáromban. A most következõ jármûvekrõl nem sok mindent tudok elmondani, de érdemes megnézni õket. | ||
![]() | A díszes peronkorlát, ilyen van az istvántelki kocsin is. | ||
![]() | |||
![]() | |||
![]() | Abmot 354, most A-125. Gyártási év 1927. | ||
![]() | Ugyanaz TGV nélkül 2 nappal késõbb. | ||
![]() | A Pedestrail halom tetejérõl fényképezve. | ||
![]() | Tetõhûtõ. | ||
![]() | Jendrassik helyett D 2156 HM 6. | ||
![]() | DGKUm 2028 | ||
![]() | |||
![]() | |||
![]() | Sdgkkmss rugalmatlan alakváltozása. | ||
![]() | MÁVÉPCELL daru, 84 55 989 2200 - 1 | ||
![]() | |||
![]() | M62 318, elöl egy védõkocsi van, a többi vagon Zas és Zaes. |
A bejegyzés trackback címe:
https://donaubus.blog.hu/api/trackback/id/tr431398823
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.