Nagyszeben 2004

2009.09.24. 12:22

 

Nagyszeben


 

Svájci FBW trolibusz a Kereszt kápolna elõtt. Háttérben az állomás. A szedõket azért engedték le, mert éppen vezetékszakadás van, hátul látszik is a szerelõk zöld Roman teherautójának orra.
Az állomás mellett rögtön lehet találkozni a kisvasút nyomaival.
UNIO kisvasúti kocsik és egy régi felüljáró maradványai. Az UNIO kocsikat Szatmárnémetiben gyártották. A régi felüljáró ezen a képen még áll.
A kisvasúti fûtõház. A mozdonyszín melletti emeletes rész a víztorony. Bent is áll egy mozdony, de azt nem néztem meg. Nem nagyon vettem észre, hogy õriznék a területet.

 

764.205
A fordítókorong, mögötte a 764.195.
764.195
FAUR Bukarest gyártmányú mozdonyok, Mk 45 - ösök magyarul.
40,004

 

 

40,004 eleje. Sajnos mindenhova növényeket ültettek, ahova meg nem, ott összezsúfolták a mozdonyokat.
324,951
324,951
Jól látszik a Brotánfej.
Ez a mozdony nagyon hasonlít a gázgyári mozdonyra. 
A kis kéttengelyes mozdony egy 40.0000 és a 50. társaságában. A 40.0000 fogaskerekû mozdony, 1929. - ben 5 darab készült belõlük Resicán.
A kis kéttengelyes, 50 , valami kisvasúti cucc, egy 150 - es szerkocsi. Hátul a kék kazánkocsikból mindkét fajta.
A kis kéttengelyes a másik irányból, mögötte a 40.0000 - es.
230, 150, egy régi hókotró, egy német hómaró, és a háttérben egy kazánkocsi.
50.1001 mögötte egy négy hajtott tengelyû mozdony, aminek szintén valami 4 - es számának kellene lenni.
A kis kéttengelyes mozdony belseje. A táblán resicai felirat van.
 
Balra egy 142,  jobbra egy 231. A 142 osztrák eredetû, de a románok által áttervezett gyorsvonati mozdony.A 231 egy igazi bajor Pacific! 
375,032
375,032 futókereke.
375,032 hengerei. Ez egy kompaund mozdony, ezért nagyobbak rajta a hengerek, mint a többi 375 sorozatú mozdonyon. 
375,032 hengerek és bõgõ.
375,032 hajtott kereke.
375,032, elõtte egy 620 - as, a háttérben egy felújított Sulzer.
324,951
94 649 egy porosz mozdony lehet. 1914. - ben készült a Schwarzkopf gyárban 5546 gyári számon.A magdeburgi fûtõháznál kezdte szolgálatát T16.1 8110 pályaszámon. 1945. - ben került a CFR - hez.
 
324,951, tõle balra a 94 649.
375,032 sátra.
 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://donaubus.blog.hu/api/trackback/id/1403887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal

süti beállítások módosítása